20140806

KAYAK LUT SINAR.


Satu revolusi terbaru dalam pembuatan kayak adalah 'kayak lut-sinar' (transparent kayak). Ianya dicipta bagi memaksimakan pengalaman berkayak. Kini pendayung dapat melihat apa sahaja yang berada di bawah kayak mereka. Memang ohsem jika kita dapat melihat terumbu karang dan ikan-ikan berenang di bawah kayak lut-sinar. Lagi ohsem kalau dapat lihat ikan jerung atau buaya main kenyit mata dari bawah kayak. Hehe

6 comments:

  1. Sharifah Az OutdoorAugust 6, 2014 at 12:19 PM

    OMG! I want one of those! <3

    ReplyDelete
  2. ok jugak untuk pemancing. Boleh usha lubuk ikan dari lantai kayak.. kehkeh

    ReplyDelete
  3. macam pelampung aja ini. ngeh ngeh

    ReplyDelete
  4. ohsemkan kayak ni.. Kat Malaysia tiada lagi ni

    ReplyDelete
  5. Salam.... Dah hampir habis baca semua catatan kat sini. Terbaik utk saya yang terperap kat sini... Banyak idea dan bermotivasi. Klu ada masa nanti mungkin bleh jumpa... Setakat ni asyik sewa kayak jer.. Dah Separuh abad main "kutan kayo"... rasanya "kayo" juge yang sesuai masa nih... TQ Ohsem kayak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no problem bro. Apa kutan kayo tu? hehe

      Delete